2019/11/27 16:58

AirSelfie CEOより皆さまにお知らせがございます

支援者の皆さま、

AIRPIXの連続的な遅延について深くお詫び申し上げます。しかしながら我々の一番の目標は皆さまの納得のいく最高の商品をお届けすることなのです。

クオリティー面では既に問題ないと判断されたにも関わらず試験飛行後の問題点の指摘を参考に、2回発送を中止しました。一つでも不具合が見つかったらそのままにはしたくないというこだわりが我々AirSelfieにはあります。この商品を文句なしの完璧なものにできるという確固たる自信がありますのでご安心ください。

AIR PIXの発送が開始され次第新しい投稿をしてくれと、我々のSNSチームに依頼をしました。次の数週間の間に投稿されると思いますので随時ご確認くださいませ。たくさんの方々がAIRPIXの発送スケジュールについての質問をされていたことは承知しています。もう間も無く発送されると思いますのでもう少々お待ちください。

今一度AIRPIXの発送の遅延についてお詫び申し上げます。

Stefano

CEO, AirSelfie


< Original Letter>

Dear Backers,

I am very sorry for the continued delays in shipping AIR PIX to you and I understand your disappointment.  Our goal at AirSelfie is to deliver our backers the best possible user experience.  

Despite receiving the green light from quality control, twice we made the decision to stop the delivery process after receiving feedback from our test pilots regarding issues with functionality. We obviously don’t want to ship a product to everyone if we find problems with a few of them.  Our goal is to provide you with the best aerial camera experience in AIR PIX and we are confident we will do just that.

I’ve asked our Social Media Team to update with new posts only when AIR PIX is on its way - and I believe this will happen over the next few weeks. I know many of you have asked about AIR PIX shipping schedule and we are confident you will be delivered soon.Again, I am very sorry for the delays and appreciate your patience.

Best regards,

Stefano

CEO, AirSelfie